Město Studénka
Město Studénka se nachází v Moravskoslezském kraji na hlavní železniční trati Přerov – Bohumín. Za větší rozvoj a slávu vděčí nejen tomuto faktu, ale především podniku Vagónka Studénka, který v místní části Butovice vznikl již v roce 1900. Přesně o 100 let později došlo k přesunu výroby osobních železničních vozů do Ostravy do nového podniku Škoda Vagonka a.s. a ve Studénce se poté ještě několik let vyráběly alespoň nákladní vagony. Nyní v areálu od roku 2006 působí společnost MSV Metal Studénka.
Ve Studénce podle posledního průzkumu žije 9 477 obyvatel a samotné město se skládá ze tří městských částí – Butovice, Nová Horka a Studénka, které však netvoří kontinuální celek. Místní části Butovice a Studénka tvoří v podstatě dvě zcela oddělené obce, na mapě připomínají ramena písmena V, v jejich vrcholu u hlavní železniční trati se nachází areál bývalé Vagonky. Část Nová Horka se nachází dokonce až za řekou Odrou jižně od železniční trati.
Z hlediska dopravní obslužnosti město Studénku protíná již zmíněná železniční koridorová trať Přerov–Bohumín, a stanice Studénka je výchozí pro lokální tratě do Bílovce a přes Kopřivnici a Štramberk do Veřovic, součástí této tratě je také elektrifikovaná odbočka na letiště v Mošnově. Autobusovou dopravu zahrnuje několik meziměstských linek, ale pro důstojné propojení jednotlivých městských částí byla v září 2002 zřízena městská linka č. 887611 (později zkráceně v rámci systému Ostravského dopravního integrovaného systému – ODIS č. 611).




V úterý 10. listopadu 2020 dorazilo do vršovických garáží Dopravního podniku hl. m. Prahy a.s. (dále jen DPP) prvních pět nových autobusů Solaris Urbino 10.5 z výběrového řízení Minibus+. V druhém výběrovém řízení kategorie Minibus by měli být dodány autobusy SOR BN 9.5. 
Plánujeme riešiť čoraz vyšší dopyt cestujúcich na linke č. 201 nasadením dlhších trolejbusov. Nové trojčlánkové, 24-metrové vozidlá by mali nahradiť doterajšie 19-metrové kĺbové trolejbusy. Najbližšie podobne dlhé vozidlá jazdia v Linzi a vo viacerých švajčiarskych mestách. Keďže s takto dlhými, veľkokapacitnými vozidlami v Bratislave ešte nemáme skúsenosti, pred vyhlásením súťaže na nákup nových vozidiel sme oslovil viacerých výrobcov so žiadosťou o možnosť testovania. V uliciach Bratislavy otestujeme vozidlo výrobcu, ktorý na žiadosť reagoval pozitívne..jpg)
Řidiči Dopravního podniku města Brna (dále jen DPMB) mohou volné chvíle trávit v nově vybavených odpočinkových místnostech. Dopravce tak pokračuje ve zvelebovaní zázemí pro zaměstnance, tentokrát ve vozovnách Komín a Husovice. Souběžně pokračuje projekt obnovy sociálního zázemí pro řidiče na konečných zastávkách, jen letos DPMB obměnil tři buňky, v příštím roce přijdou na řadu další čtyři..jpg)