Od 25. května 2020 došlo k dalším dílčím změnám v provozu brněnské městské hromadné dopravy. Kromě jiných změn došlo k úpravě provozu páteřní a zároveň,svými 53minutami jízdní doby, nejdelší tramvajové linky č. 1, která projíždí napříč takřka celým městem (Bystrc Ečerova – Řečkovice). Standartní interval na lince č. 1 býval v pracovní dny 5 minut. Omezením způsobeným nákazou COVID-19 se interval prodloužil na 7-8min. To se však v průběhu května, kdy postupně vláda rozvolnila koronavirová opatření, začalo jevit jako nedostačující. Proto DPMB přistoupil k úpravě provozu.
Souprava tramvají ČKD DS T3R ev. č. 1667+1668 na zastávce Mendlovo náměstí.




Po 60 letech má Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) opět svůj vlastní, nikoliv však muzejní trolejbus, který dostane evidenční číslo 9508. Vůz Škoda 24 Tr Irisbus DPP zakoupil od Plzeňských městských dopravních podniků (PMDP) za 238 tisíc Kč bez DPH. Po nejnutnějších opravách jej DPP přelakuje do stejných barev, které používá u svých autobusů typu City Bus. Trolejbus bude DPP primárně využívat pro výuku řidičů i servisního personálu v souvislosti s připravovanou elektrifikací vybraných autobusových linek v Praze. DPP plánuje jeho zavedení do provozu v průběhu letošních letních prázdnin a chystá jej nasazovat také na linku č. 58 mezi Palmovkou a Prosekem. Přesný termín zahájení provozu bude záležet na vývoji oprav kanalizace a vozovky v Prosecké ulici. V DPP bude sloužit do doby nákupu nových trolejbusů, na které chystá vypsat výběrové řízení v průběhu letošního léta. Poté bude trolejbus využívat jako služební a školní vůz.
