Sdružení dopravních podniků (SDP) podepsalo společnou žádost o finanční podporu adresovanou Evropské unii. Evropská sekce Mezinárodní unie veřejné dopravy (UITP) spojila více než 80 nejvyšších představitelů dopravních podniků a měst, kteří vyzývajíevropské instituce, aby zahrnuly sektor městské veřejné dopravy mezi ty, na něž se vztahuje plán obnovy Evropské unie pro řešení dopadů způsobené pandemií Covid-19. Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR) se tak připojilo k největším poskytovatelům veřejné dopravy v Evropě, jakými jsou například belgický STIB, rakouský WienerLinien, francouzský RATP, Metro Lisabon a mnoho dalších.
Trolejbusy Škoda 21 Tr ev. č. 3312 a Solaris Trollino 18 AC ev. č. 3801 v ostravské vozovně trolejbusů.
 
             
  


 
 

 
 

 
   
  
 V Pisárkách začala fungovat nová hala, která umožní důkladnější péči o tramvaje. Vozy zde každý den po příjezdu projdou očistou i kontrolou technického stavu. Hala zaujme i svým moderním vzhledem, prosklená část nabízí pohled do interiéru, venkovní pyramidové hliníkové opláštění kromě estetického dojmu také pohlcuje hluk projíždějících tramvají na lince 1. Červený portál stavby odkazuje na základní barvu města Brna.
V Pisárkách začala fungovat nová hala, která umožní důkladnější péči o tramvaje. Vozy zde každý den po příjezdu projdou očistou i kontrolou technického stavu. Hala zaujme i svým moderním vzhledem, prosklená část nabízí pohled do interiéru, venkovní pyramidové hliníkové opláštění kromě estetického dojmu také pohlcuje hluk projíždějících tramvají na lince 1. Červený portál stavby odkazuje na základní barvu města Brna.
.jpg)


 Doprava na Jižní Moravě se postupně začíná vracet do stavu před vypuknutím opatření souvisejících s nákazou Covid-19. V rámci provozu MHD v Brně jezdí i nadále linky podle omezených jízdních řádů pro pracovní dny-prázdniny, avšak došlo k několika posílením. Na lince 4 jezdí nově pouze kapacitnější kloubové tramvaje ČKD K2, Škoda Anitra, EVO2 nebo Škoda 13T, už nikoliv sólo tramvaje ČKD T3. Pro posílení dopravy do Starého Lískovce a Bohunic došlo ke zkrácení intervalu na lince 10, která doplňuje páteřní linku č. 8. Ve špičkách pracovních dnů jezdí také více spojů na linkách Č. 31, 33 a E56. V rámci integrovaných linek se postupně do provozu vrací zrušené dálkové vlakové spoje, například linky R8 Brno-Nezamyslice. K příhraničnímu nákupnímu centru Freeport v Hatích zase začala jezdit linka Č. 819.
Doprava na Jižní Moravě se postupně začíná vracet do stavu před vypuknutím opatření souvisejících s nákazou Covid-19. V rámci provozu MHD v Brně jezdí i nadále linky podle omezených jízdních řádů pro pracovní dny-prázdniny, avšak došlo k několika posílením. Na lince 4 jezdí nově pouze kapacitnější kloubové tramvaje ČKD K2, Škoda Anitra, EVO2 nebo Škoda 13T, už nikoliv sólo tramvaje ČKD T3. Pro posílení dopravy do Starého Lískovce a Bohunic došlo ke zkrácení intervalu na lince 10, která doplňuje páteřní linku č. 8. Ve špičkách pracovních dnů jezdí také více spojů na linkách Č. 31, 33 a E56. V rámci integrovaných linek se postupně do provozu vrací zrušené dálkové vlakové spoje, například linky R8 Brno-Nezamyslice. K příhraničnímu nákupnímu centru Freeport v Hatích zase začala jezdit linka Č. 819.