Píše se rok 2008 a světlo světa spatřily dva prototypy nového českého částečně nízkopodlažního trolejbusu z produkce společnosti SOR Libchavy spol. s r.o. Byly to dva modely SOR TN 12, přičemž jeden měl označení TN 12 C a druhý TN 12 A a šlo o první trolejbusy společnosti SOR. Výrobcem byli Dopravní podnik Ostrava a.s. (dále jen DPO, kompletace elektro výzbroje) a SOR Libchavy spol. s r.o. (výroba karoserie).
Trolejbus SOR TN 12 A ev. č. SOR1 vyfotografovaný na konečné zastávce Náměsti Republiky.
Trolejbus SOR TN 12 C ev. č. 3911 vyfotografovaný na konečné zastávce Náměsti Republiky.




Z důvodu nestability v dodávaných dílech způsobeného šířením COVID-19 a s přihlédnutím k vývoji situace v České republice, rozhodl zaměstnavatel Iveco Czech Republic, a. s. o přerušení výroby ve Vysokém Mýtě.
.jpg)
V úterý dne 28. dubna 2020 došlo k nehodě ostravského autobusu Solaris Urbino 12 CNG ev. č. 7231 nasazeného na linku č. 50 na kurzu 101. Dopravní nehoda se stala v centru města na Frýdlantských mostech při sjezdové rampě z ulice 28. října na ulici Místecká..jpg)