Po patnácti letech provozu ukončil svou službu na linkách MHD Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice první nízkopodlažní kloubový trolejbus. Vozidlo Škoda 25 Tr Citybus má najeto 1 021 121 kilometrů. Podle znaleckého posudku i doporučení výrobce se po vzniklé závadě již nevyplatí trolejbus opravovat.

Trolejbus Škoda 25 Tr Citybus ev. č. 401, vyfotografovaný na konečné zastávce Sportovní hala.
Dopravní společnost Zlín – Otrokovice zakoupila v roce 2005 svůj tehdy první nízkopodlažní třínápravový kloubový trolejbus s dieselagregátem od výrobce Škoda Electric Plzeň za 11,7 milionu korun (bez DPH). Šlo o prototyp tohoto nového trolejbusu, který dosud nebyl nikde nasazen do běžného provozu. Byl vyroben v roce 2004, a než se dostal do Zlína, fungoval rok jako zkušební a předváděcí vozidlo výrobce. V DSZO dostal tento vůz evidenční číslo 401. Prototyp vznikl u výrobce nestandartní přestavbou karoserie z autobusu na trolejbus. Ve stejném provedení se další přesně takový trolejbus nevyrobil.




Za vyvolávací cenu 1 529 715 Kč nabízí Dopravní podnik Ostrava a.s. (dále jen DPO) soubor celkem 19 tramvajových vozů. Z 15 vozů T3 v různých modifikacích je pětice vozů typu ČKD T3SUCS s původní odporovou zrychlovačovou výzbrojí (ev. č. 929, 953, 955, 963, 965), stejný počet zastupuje také typ ČKD T3G s tyristorovou výzbrojí TV8 (ev. č. 984, 1014, 1017, 1031, 1042), čtyři vozy nesou tranzistorovou výzbroj TV Progress - ČKD T3R.P (ev. č. 964, 972, 1016, 1021) a posledním ze zástupců „té-trojek“ je vůz ČKD T3R.E ev. č. 968, nesoucí prototypovou asynchronní výzbroj TV Europulse. Zbývající čtveřici tramvají v souboru tvoří vozy ČKD T6A5 ev. č. 1110, 1119, 1131 a 1135.
V pondělí 22. června v 6.40h. došlo ke stržení trolejového vedení u zastávky Čtvrtě v brněnském Novém Lískovci, kde jezdí páteřní trolejbusové linky č. 25 a 26. Řidič trolejbusy Škoda 31 Tr SOR ev. č. 3639 (linka č. 25 kurz 02514) strhnul vedení při projíždění přes sjížděcí výhybku a poškodil vedení ve směru do centra. Zároveň na místě zůstal uvíznutý a blokoval tak dopravu. Na místo byli vysláni pracovníci traťového vedení, kteří 40 minut vedení opravovali. Dopravu na místě řídila osádka dispečinku, doprava byla vedena kyvadlově vždy v jednom jízdním pruhu. Trolejbusy ve směru do centra projížděly krokem a se staženými sběrači proudu za asistence dispečinku nebo řidiče uvíznutého trolejbusu. Zdržení trolejbusů i veřejné dopravy bylo na místě 5-10 minut.
Na podzim tohoto roku končí v Považské Bystrici na západě Slovenska smlouva města s firmou MDS a.s. na zajišťování městské hromadné dopravy, která byla uzavřena na 18 měsíců. „Soutěž jsme vyhlásili ještě koncem roku 2019 v Evropském věstníku, kdy jsme dospěli k závěru, že jinak než soutěží se věci řešit nedají,“ uvedl zástupce primátora města Peter Máťoš, který je pověřený řešením městské hromadné dopravy v Považské Bystrici. „Když už v minulosti byly s touto soutěží velké problémy, obrátili jsme se na právnickou kancelář Ĺubomíra Fogaše, aby připravil smlouvu. Zároveň je celá soutěž v gesci veřejného zadavatele. Chtěli jsme, aby proběhla absolutně korektně a transparentně, abychom nebyli nějakým způsobem zainteresovaní, nakolik město je spolumajitelem MDS.“