S příchodem letních prázdnin dochází na linkách ODIS v Moravskoslezském kraji ke změnám jízdních řádů.
 Změny na linkách MHD Ostrava - Dopravní podnik Ostrava a.s.
Změny na linkách MHD Ostrava - Dopravní podnik Ostrava a.s.
Začátkem letních prázdnin v Ostravě započne tramvajová výluka v úseku Třebovice, OC – Nová Ves, vodárna. V tomto úseku probíhá rekonstrukce tramvajové trati kvůli zvýšení traťové rychlosti. Další velkou výlukou bude rekonstrukce tramvajové smyčky Hlučínská.
Linky č. 20, 92 a 109
Provoz zmíněných linek bude od 1. července – 31. srpna 2020 zastaven.
Linky č. 3, 4, 7, 8, 11, 17 a 19
Zmíněné linky budou po dobu rekonstrukce trati Třebovice, OC – Nová Ves, vodárna ukončeny na konečné zastávce Hulváky, kde poté budou pokračovat na jiné linky.
Organizace linek MHD během tramvajové výluky Třebovice, OC – Nová Ves, vodárna
Linky č. 3 a 11
Linka č. 3 pojede v trase Dubina – Hulváky, kde se následovně překurzuje na linku č. 11 v trase Hulváky – Zábřeh.
 
             
  


 
 

 
 

 
   
  
 Po patnácti letech provozu ukončil svou službu na linkách MHD Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice první nízkopodlažní kloubový trolejbus. Vozidlo Škoda 25 Tr Citybus má najeto 1 021 121 kilometrů. Podle znaleckého posudku i doporučení výrobce se po vzniklé závadě již nevyplatí trolejbus opravovat.
Po patnácti letech provozu ukončil svou službu na linkách MHD Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice první nízkopodlažní kloubový trolejbus. Vozidlo Škoda 25 Tr Citybus má najeto 1 021 121 kilometrů. Podle znaleckého posudku i doporučení výrobce se po vzniklé závadě již nevyplatí trolejbus opravovat.

 V pondělí 22. června v 6.40h. došlo ke stržení trolejového vedení u zastávky Čtvrtě v brněnském Novém Lískovci, kde jezdí páteřní trolejbusové linky č. 25 a 26. Řidič trolejbusy Škoda 31 Tr SOR  ev. č. 3639 (linka č. 25 kurz 02514) strhnul vedení při projíždění přes sjížděcí výhybku a poškodil vedení ve směru do centra. Zároveň na místě zůstal uvíznutý a blokoval tak dopravu. Na místo byli vysláni pracovníci traťového vedení, kteří 40 minut vedení opravovali. Dopravu na místě řídila osádka dispečinku, doprava byla vedena kyvadlově vždy v jednom jízdním pruhu. Trolejbusy ve směru do centra projížděly krokem a se staženými sběrači proudu za asistence dispečinku nebo řidiče uvíznutého trolejbusu. Zdržení trolejbusů i veřejné dopravy bylo na místě 5-10 minut.
V pondělí 22. června v 6.40h. došlo ke stržení trolejového vedení u zastávky Čtvrtě v brněnském Novém Lískovci, kde jezdí páteřní trolejbusové linky č. 25 a 26. Řidič trolejbusy Škoda 31 Tr SOR  ev. č. 3639 (linka č. 25 kurz 02514) strhnul vedení při projíždění přes sjížděcí výhybku a poškodil vedení ve směru do centra. Zároveň na místě zůstal uvíznutý a blokoval tak dopravu. Na místo byli vysláni pracovníci traťového vedení, kteří 40 minut vedení opravovali. Dopravu na místě řídila osádka dispečinku, doprava byla vedena kyvadlově vždy v jednom jízdním pruhu. Trolejbusy ve směru do centra projížděly krokem a se staženými sběrači proudu za asistence dispečinku nebo řidiče uvíznutého trolejbusu. Zdržení trolejbusů i veřejné dopravy bylo na místě 5-10 minut.