Dne 30. září 2016 se ve věstníku veřejných zakázek objevila zakázka na dodávku 2 dvoučlánkových trolejbusů a 10 jednočlánkových trolejbusů s pomocným akumulátorovým pohonem (tedy jedná se o bateriové nebo-li parciální trolejbusy). Dopravce předpokládal, že celková hodnota zakázky by měla být 170 mil. Kč bez DPH. Cena za jeden dvoučlánkovy vůz cca 15 mil Kč bez DPH a za jednočlánkový 14 mil Kč bez DPH). Dále dopravce předpokládá, že část z této hodnoty bude uhrazena z Evropského fondu pro regionální rozvoj (Integrovaný regionální operační program – IROP).
Technická specifikace vozů
Dvoučlánkové vozy
- 2 dvoučlánkové vozy by měly být dlouhé 17,5 až 18,8 m a šířka by měla být 2,55 m.
- Kapacita vozu by měla být minimálně 110 cestujících, z tohoto počtu by 30 % cestujících mělo mít možnost přepravy na sedadlech, a to včetně sklopných.
- Vozy by měly být vybaveny superkapacitory.
- Dále ve vozech by neměla chybět celovozová klimatizace, kamerový záznam.
- Vozy by měli být vybaveny vnitřními LCD monitory, které jsou shodné již s dodanými autobusy Solaris Urbino 18 CNG.






Od pondělí 19. března 2018 začali do Komínské vozovny trolejbusů dorážet první vozy Škoda 26 Tr Solaris, v provedení III. generace. V prvních dnech šlo konkrétně o 3 vozy evidenčních čísel 3301, 3302 a 3303. Všechna tato 3 vozidla budou přidělena vozovně Komín. Později by k nim měli přibýt ještě 2 vozy do počtu 5 kusů. Zbylých 5 vozů z dodávky 10 ks by mělo být přiřazeno do vozovny Husovice.
.jpg)