Počínaje srpnem 2020 jsou v provozu už všechny postupně dodané nové brněnské autobusy Solaris Urbino 18 IV. generace. Obdržely evidenční čísla 2659 – 2678, tedy navazující na kloubové Solarisy z let 2013 a 2014. Registrační značky obdržely 2BK 6480-2BK 6499.
První dva autobus Solaris Urbino 18 ev. č. 2662 a 2663 přijely do Brna dne 2. července. Poprvé tyto vozy vyjely na linky dne 17. července na odpolední část dělených služeb 05008 a 04208. Z důvodu poruchy, které vždy provází nové vozy v počátcích provozu, však byly ještě to odpoledne staženy z provozu.
Na fotografii níže ze dne 19. července je zachycen vůz ev. č. 2663 druhý den v provozu, nasazený na linku č. 303 kurz 30304, kde jsou tyto vozy přednostně v nepracovní dny od počátku nasazovány, jelikož linka č. 303 je regionální jezdící za hranice města Brna, kde musí jezdit vozy s pokladnou pro kompletní prodej sortimentu jízdenek a v Medlánkách je mají pouze končící Karosy a tyto právě tyto nové autobusy.
Autobus Solaris Urbino 18 ev. č. 2663 vyfotografovaný v zastávce Bystrc ZOO.





Trolejbusový provoz v Jihlavě započal na konci roku 1948, a to s šesticí trolejbusů Vetra, které byly osazeny výzbrojí ČKD. Hned od počátku provozu město Jihlava trolejbusy často obměňovalo, a tak nikdy nebyla bez nových vozů déle než pět let. Hned v roce 1951 podnik odebral tři vozy typu Škoda 7 Tr 2, stejně jako v případě předchozích vozů s výzbrojí ČKD. Hned rok nato koupil další dva vozy typu Škoda 7 Tr 4, ovšem nyní už se standardní výzbrojí. V roce 1954 pak přišly další čtyři vozy typu Škoda 7 Tr 4, které byly společně s těmi předchozími po čase rekonstruovány na trolejbusy Škoda 8 Tr..jpg)
V sobotu dne 11. června 2020 si Dopravní podnik Ostrava a.s. (dále jen DPO) pro cestující připravil historické jízdy autobusů i trolejbusů. Trasa autobusu byla poměrně nezvyklá, když byla linka vedena v trase Poruba, Alšovo náměstí – Francouzská – Jižní svahy – Hulváky – Ahepjukova – Husův sad – Most Pionýru – ZOO. Spojení obstarával autobus Ikarus 280.10 ev. č. 4070 z roku 1988.