V sobotu dne 5. září 2020 si Dopravní podnik Ostrava a.s. pro cestující připravil další historické jízdy, tentokrát tramvají. Trasa byla vedena po trase linky č. 5 ze zastávky Poruba, Vřesinská přes Vřesinu, Krásné Pole, Dolní Lhotu a Horní Lhotu do konečné zastávky Budišovice, Zátiší.
Spojení obstarávaly celkem čtyři historické soupravy tramvají: motorový vůz ev. č. 25 ,,vysoký motor, kroužkač“ s vlečným vozem ev. č. 69 ,,bajvuz“, druhou soupravu tvořil motorový vůz ev. č. 94 ,,komárek" s vlečným vozem ev. č. 218 ,,brňák", dalé byl na trati nasazen motorový vůz ev. č. 21 ,,Barborka“ a poslední soupravu tvořil čtyřnápravový vůz ČKD T2 ev. č. 681.
Na konečné zastávce Budišovice, Zátiší byl k prodeji upomínkových předmětů DPO přistaven historický autobus Karosa ŠM 11 ev. č. 5842.
Tramvajový motorový vůz ev. č. 25 ,,vysoký motor, kroužkač“ s vlečným vozem ev. č. 69 ,,bajvuz“.




Dopravní podnik hl. m. Prahy (dále jen DPP) se v sobotu 29. srpna 2020 rozloučil s běžným provozem autobusů Irisbus Citybus 12 M a 18 M v pražské MHD. Čtyři vozy standardní 12 M verze DPP nasadil naposledy do běžného provozu na linku č. 149 a jeden kloubový vůz 18 M na linku č. 180. Tři zástupce ikonických autobusů sloužících pražské MHD téměř čtvrtstoletí si mohli fanoušci prohlédnout v sobotu odpoledne v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice, a také si užít rozlučkovou jízdu s nimi po speciální trase. Všechny provozuschopné CityBusy DPP byly pospolu naposledy k vidění jako fotopříležitost na obratišti autobusů Stadion Strahov v sobotu 29. srpna v 17:30. Do budoucna DPP počítá s nasazováním jednoho vozu Irisbus Citybus 12 M ev. č. 3468 na připravovanou autobusovou retrolinku.
Přestože Dopravní podnik města Brna (dále jen DPMB) je ve ztrátě díky výraznému poklesu tržeb z důvodusituace s nákazou Covid-19, vyhověl obyvatelům města Brna a po dohodě se Statutárním městem Brnem nijak výrazně neomezil provoz linek MHD od 1. září 2020 Týká se to jak tras, tak intervalů. Omezit se musela pouze přibližně 3% výkonů, což je minimální zásah do provozu. DPMB přistoupil k omezení na takových linkách a spojích, aby to ovlivnilo co nejmenší počet cestujících nebo tam, kde spoje nejsou plně vytížené. Od 1. září se znovu začalo na linkách jezdit podle běžných jízdních řádů pro pracovní dny, a to po půl roce.