Od 13. července do 28. července 2015 probíhala v Ústí nad Labem výstavba nového obratiště trolejbusů v centru. Tyto práce si vyžádaly i rekonstrukce trolejového vedení v okolí a dokonce některých silnic, kterými nové troleje vedou. Nová trolejbusová trať odbočuje z Revoluční ulice do Panské, kterou vede až na Špitálské náměstí, kde se větví a odbočuje oběma směry do Masarykovy ulice. Dále vznikla možnost odbočení z Masarykovy ulice do Revoluční ulice ve směru Předlice.
Obratiště je převážně konstruováno jako jednostopé, výjimku tvoří části po výhybkách do odbočení. Naopak v Masarykově ulici byla přidána druhá stopa od napojení obratiště do Revoluční ulice směr Předlice. Další změnou je snesení bývalé manipulační tratě z Revoluční do Masarykovy, která dříve sloužila pro zatahující trolejbusy z Předlic, ty ale poslední dobou využívaly obratiště Uhlozbyt.
Trolejové vedení.




Na základě kupní smlouvy mezi Dopravním podnikem Ostrava a..s. a Solaris Bus & Coach, S.A a Solaris Czech spol. s.r.o. byl kupující vyzván k technické přejímce typu vozidel s pohonem na stlačený zemní ply (CNG) ve výrobním závodě Bolechowo Osiedle, které se uskutečnilo ve dnech 16. - 17. června 2015.
Technické přejímky autobusů se zučastnili nejen zástupci Dopravního podniku Ostrava (DPO), ale táké pracovníci firmy Master IT - dodavatele nového palubního systému do vozidel. Zástupci DPO provedli technickou kontrolu jednoho autobusu Solaris Urbino 12 CNG a jednoho autobusu Solaris Urbino 18 CNG podle soupisu požadavků dle technické specifikace na dodávku těchto standardních a kloubových nízkopodlažních autobusů. pracovníci firmy Master IT provedli montáž a zapojení palubního systému na přistavených vozidlech. Následně byla provedena kontrola zástupci DPO na funkčnost zapojení datových linek, reproduktorů, informačních tabulí, vč. LCD monitorů s pozitivním výsledkem.