V pondělí 28. září 2015 skončila pro letošek sezona speciálním cyklobusům, tzv. Krkobusům. Krkobusy, které vozily výletníky i s koly až na vrcholky Krkonoš,letos zaznamenaly rekordní počet cestujících. Ještě nikdy se netěšily takové oblibě, jako v letošní sezoně – počet cestujících se zvýšil o 11,5%, počet kol o 26,5%.
Cyklobusy vyrážely na svou pravidelnou jízdu o víkendech a svátcích. Tři z krkobusových linek (č. 1 z Harrachova do Pomezní Boudy, č. 4 z Úpice do Horní Malé Úpy ač. 6 z Hradce Králové do Vrchlabí) provozovala i letos společnost OSNADO, člen skupiny Arriva, která investovala do rozšíření jejich provozu a na letošní sezonu přikoupila dva nové cyklopřívěsy. „Letos jsme našimi Krkobusy přepravili celkem 14,5 tisíce cestujících a 2 154 kol. Zaznamenali jsme tedy o 1 500 cestujících a 450 kol více než v loňském roce. Takový zájem nepamatuji,“ říká ředitel společnosti OSNADO Milan Kovář. „Při pohledu na ta čísla se rozhodně dá říci, že se jedná o nejúspěšnější sezonu od počátku provozu krkonošských cyklobusů. Zásadní vliv mělo vydařené počasí a také dlouhotrvající tropy, které se přece jen na horách snášejí lépe než třeba v rozpálených městech.“
Cyklobusy jezdily letos v Krkonošíchod 30. května do 28. září a v provozu tak byly celkem 85 dní.




Nová trolejbusová trať na Hranečník, plnicí stanice CNG a 105 nových nízkopodlažních autobusů s pohonem na CNG byly dne 12. října 2015 slavnostně uvedeny do provozu v Dopravním podniku Ostrava a.s. Slavnostní událost, které se zúčastnila řada významných hostů, se uskutečnila na budoucím terminálu Hranečník a v areálu dílen ostravského dopravního podniku v Ostravě-Martinově. Uvedené investice byly dotovány z Programu švýcarsko-české spolupráce, resp. z Operačního programu životní prostředí se spoluúčastí statutárního města Ostravy a Dopravního podniku Ostrava.
Největší ryze česká strojírenská skupina VÍTKOVICE MACHINERY GROUP (VMG) zprovoznila první plničky stlačeného zemního plynu (CNG) na tuzemské páteřní dálnici D1. Zařízení je vybudováno v obou směrech na trase Praha – Brno u známého odpočívadla Devět křížů. „Výdejní stojan je zařazen přímo mezi ostatní stojany s palivy čerpacích stanic BENZINA a tak, jak jsou řidiči zvyklí, je oboustranný, aby mohla CNG čerpat dvě auta současně. Běžný provoz začne už od pondělí,“ uvedl za skupinu Vítkovice Rodan Broskevič, ředitel dceřiné firmy VÍTKOVICE Doprava.