Pro Švýcarské město La Chaux-de-Fonds byly v roce 2005 vyrobeny ve spolupráci s výrobcem autobusů Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. (nyní Solaris Bus & Coach S.A.) a Dopravním podnikem Ostrava a.s. celkem 3 vozidla typu Solaris Trollino 12 AC a 4 vozidla typu Solaris Trollino 18 AC.
Solaris Trollino 12 AC ex. La Chaux-de-Fonds ev. č. 631 v dílnách DPO v Martinově.
Oba modely jsou vybaveny záložním pohonem pomocí trakčních baterii. Vozidla typu Solaris Trollino 18 AC jsou poháněna dvěma trakčními motory o výkonu 2 x 175 kW.
Zmíněné švýcarské město se rozhodlo trolejbusovou dopravu omezovat a poté i zrušit a tak kloubová vozidla Solaris Trollino 18 AC zakoupila společnost Ekova Electric, která jej nabídla k prodeji a následně odprodala dalšímu zákazníkovi a to Obus SLB, tedy do Salzburgu. V Ostravě byly vozy samozřejmě upraveny podle podmínek Salzburgu a také přelakovány.




Od 13. prosince 2015 vychází v platnost jízdní řády všech linek ODIS v oblasti Ostravsko. U vybraných jízdních řádů dochází ke změnám, které reagují na připomínky občanů, obcí a městských obvodů, odborů dopravy magistrátu města Ostravy a Koordinátora ODIS. Na linkách Dopravního podniku Ostrava byl navýšen počet zaručených bezbariérových spojů.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) odstavíl dočasně z provozu všechny nízkopodlažní kloubové autobusy Irisbus Citybus 18 M. Celkem 47 autobusů projde mimořádnou kontrolou v souvislosti s nedávnými požáry dvou autobusů tohoto typu.
Dvaatřicet nov
Dopravní podnik města Pardubic, a.s. zařadil nové autobusy Iveco Crossway LE 12 M CITY do provozu MHD v Pardubicích. Zajímavostí jsou velmi rozdílné názory na nové autobusy mezi řidiči a cestujícími, kdy řidiči si autobusy pochvalují a jsou skoro se vším spokojeni. Naopak cestujícím se nelíbí provedení interiéru, kde chybí sedačky bez podest, a hlučnost motoru.