V sobotu 9.ledna 2015 proběhlo rozloučení s Karosami řady 700 u ČSAD Střední Čechy, které organizovala řada nadšenců zajímajících se o historii tohoto dopravce. Trasa fotojízdy vedla místy pravidelných linek Pražské Integrované Dopravy (PID), kterou účastníci sami vytipovali.
Karosa B 732 ev. č. 8028, dopravce ČSAD Střední Čechy a.s. projíždí částí obcí Kly místní části Krauzovna.
Na poslední jízdu byl vyhrazen vůz Karosa B 732 ev. č. 8029. Ten bohužel z technických důvodů nebylo možné vypravit, a proto byl použit náhradní autobus evidenčního čísla 8028. Vůz 8028 zprvu působil od roku 1992 u DP Liberec kde jezdil až do roku 2001 pod evidenčním číslem 338 (SPZ: LIA 67-40). Spolu s vozem 338 odkoupila společnost ZLINER Zlín i vůz ev. č. 342 (SPZ: LIA 70-49), na kterých poté provedla generální opravu spočívající v výměně čel za novější typ a opravě celého vozu. Mezi tyto dva autobusy od DP Liberec se zařadil i vůz dopravce Ivan Pacák (původem DP města Pardubic). Všechny 3 vozy byly předány ČSAD Střední Čechy koncem roku 2003.




Nejméně 26 procent ze všech nově registrovaných autobusů v ČR bylo v roce 2015 s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG). Podíl registrovaných nových bezprašných CNG autobusů vzrostl tak meziročně z 10 na nejméně 26 procent. Jen v městské a příměstské hromadné dopravě přibylo nejméně 355 CNG autobusů, celkově jich v hromadné dopravě jezdí nejméně 880.
V posledních 18 letech byly u dopravce TQM – holding s.r.o. nakupovány výhradně autobusy SOR různých délkových provedení. Během roku 2015 bylo vypsáno nové výběrové řízení na dodávku 8 nových autobusů, přičemž základním kritériem už nebyla nejnižší nabídka, ale nejhospodárnější provoz.