V posledních měsících Dopravní skupina 3CSAD zařadila do svého vozového parku autobusy typu Iveco Crossway LE 10.8 M LINE, Iveco Crossway LE 12 M LINE, Iveco Urbanway 12 M CNG, Iveco Stratos LF 38 CNG a SOR CNG 12. V tomto článku se budeme věnovat konkrétněji každému typu a rozdělení mezi provozovny ČSAD Frýdek-Místek a.s., ČSAD Havířov a.s. a ČSAD Karviná a.s.
Iveco Crossway LE 10.8 M LINE a Iveco Crossway LE 12 M LINE
Dopravce ČSAD Frýdek-Místek a.s. zařadil do svého vozového parku celkem 3 nové částečně nízkopodlažních autobusy Iveco Crossway LE 10.8 M LINE, které obdržely následující RZ a ev. č.: 9T8 1240 (ev. č. 621), 9T8 1241 (ev. č. 622), 9T8 1242 (ev. č. 623) a jeden autobus Iveco Crossway LE 12 M LINE (RZ: 9T8 1243 a ev. č. 624).
Fotografie č. 1: Autobus Iveco Crossway LE 10.8 M LINE ev. č. 621, dopravce ČSAD Frýdek - Místek a.s. vyfotografován ve Frýdlantě nad Ostravicí.
Fotografie č. 2: Autobus Iveco Crossway LE 10.8 M LINE ev. č. 622, dopravce ČSAD Frýdek - Místek a.s., vyfotografován v obci Pražmo.
Fotografie č. 3: Autobus Iveco Crossway LE 10.8 M LINE ev. č. 623, dopravce ČSAD Frýdek - Místek a.s. vyfotografován ve Frýdlantě nad Ostravicí.
Fotografie č. 4: Autobus Iveco Crossway LE 12 M LINE ev. č. 624, dopravce ČSAD Frýdek - Místek a.s., vyfotografován na autobusovém nádraží ve Frýdku - Místku.




BusLine a.s. spolu s Dopravním podnikem měst Liberce a Jablonce n. N., a.s. posilují vozový park MHD v Jablonci nad Nisou čtyřmi zcela novými ekologickými a nízkopodlažními autobusy typu Iveco Urbanway 12 M CNG.
Bez velkých oslav a připomínek končí 23. října 2015 provoz většiny vysokopodlažních autobusů Karosa a zároveň nejstarších nízkopodlažních autobusů v Ostravě. Důvodem je jejich nahrazení 105 nejmodernějšími vozidly s pohonem na CNG. Pro získání dotace, která pokrývala 75 % nákladů z nákupní ceny, se musel dopravce zavázat, že nejstarší vozy budou ekologicky zlikvidovány. Pro mnohé fanoušky tak končí provoz autobusových zástupců klasické kategorie.
Od 28. února 2016 dojde v souvislosti se zprovozněním dopravního terminálu Hranečník k významným změnám v provozu vedení městských linek ze směru od Radvanic a Bartovic i příměstských linek ze směrů od Havířova, Karviné a Orlové.
Finanční potíže způsobily na začátku února 2016 komplikace cestujícím městské hromadné dopravy v Přerově. Dopravní a logistická společnost s.r.o., která zajišťovala obsluhu tamních linek do 8. února 2016, přišla totiž kvůli platební neschopnosti o 8 pronajatých autobusů. Společnost vyhrála v březnu 2014 tendr na městskou dopravu v Přerově na 10 let s cenou 136,8 milionu Kč, radnice počítala s cenou kolem 250 milionů Kč.