Dne 15. prosince 2016, schválila Valná hromada Koordinátora ODIS s.r.o. nový Tarif ODIS platný od 1. ledna 2017. Mimo jiné úpravy tarif snižuje počet ostravských zón na jednu, prodlužuje dobu pro zvýhodněný přestup u jednotlivých elektronických jízdenek, mění ceny dlouhodobých jízdenek na území města Ostravy a zavádí novou třídenní jízdenku.
Společným znakem všech úprav v tarifu je zjednodušení, zvýhodnění dlouhodobých předplatitelů a podpora elektronických jízdenek. Mezi základní změny patří snížení počtu ostravských zón ze současných čtyř pouze na jednu, úprava cen dlouhodobých jízdenek ve většině případů směrem dolů s výrazným zvýhodněním žáků a studentů a dále prodloužení doby pro zvýhodněné přestupování u elektronických jízdenek z 30 minut na 45 minut. Návrh obsahuje také změnu cen krátkodobých časových jízdenek, a to u 60minutových jízdenek, obyčejné z 28 Kč na 30 Kč, zlevněné ze 14 Kč na 15 Kč. Ceny ostatních jízdenek z této kategorie zůstávají beze změny. Novinkou je zavedení třídenní jízdenky za 220 Kč, resp. 110 Kč ve zlevněné verzi. Po přijetí návrhu Radou města a Zastupitelstvem města Ostravy bude nový tarif předložen ke schválení valné hromadě společnosti Koordinátor ODIS s platností od 1. ledna 2017.
| Jízdenka | cena 2016 (Kč) | cena 2017 (Kč) |
| el. nepřestupní obyčejná/zlevněná (ODISka) | 14/ 7 | 14 /7 |
| el. nepřestupní (BPK) | 14 | 14 |
| 10minutová - obyčejná/zlevněná (papírová) | 16 / 8 | 16 / 8 |
| el. přestupní obyčejná / zlevněná (ODISka) | 20 / 10 | 20 / 10 |
| el. přestupní (BPK) | 20 | 20 |
| 30minutová - obyčejná/zlevněná (papírová) | 20 / 10 | 20 / 10 |
| 60minutová - obyčejná/zlevněná (papírová) | 28 / 14 | 30 / 15 |
| 70minutová - obyčejná/zlevněná (SMS) | 30 / 15 | 30 / 15 |
Vyšší ceny papírových jízdenek jsou stanoveny pro podporu prodeje elektronických jízdenek.





Bonett v krátkém časovém horizontu otevřel další plnicí stanici CNG v Havlíčkově Brodu, kterou mohou využívat nejen osobní auta, ale také autobusy a nákladní vozy. Aktuálně má v portfoliu 23 stanic a chystá další. Do konce příštího roku chce mít Bonett až 40 stanic.
Letošní rok lze z pohledu EKOVY ELECTRIC a.s. charakterizovat jako rok změn. Některé z nich nastaly plánovaně, a to zejména postupné dokončování zakázky rekonstrukce tramvají M31 pro Göteborg a rovněž zakázky na zajištění těžké údržby pro DPO, jejíž platnost končí 31. prosince 2016.
Již od neděle, 11. prosince 2016 začnou obyvatele oblasti Českotěšínska přepravovat zeleno-bílé autobusy společnosti ČSAD Havířov a.s., která vyhrála výběrové řízení na zajištění dopravní obslužnosti v regionu do roku 2026.