Z věstníku veřejných zakázek se můžeme dočíst, že DPO plánuje zakoupit nová vozidla z protilehlých kapacitních velikostí. Jedná se o ,,10 kusů nových dvoučlánkových nízkopodlažních autobusů na CNG pohon” a ,,Dodávka 3 ks nových minibusů na pohon CNG”.
Nové článkové autobusy
Nejprve ke kloubovým vozidlům: Je požadován dvoučlánkový 100% nízkopodlažní autobus s pohonem na CNG. Cena této zakázky by měla být 100 miliónu Kč bez DPH. Dopravce předpokládá, že část z této hodnoty bude uhrazena z prostředků Evropské unie a to konkrétně z Integrovaného regionálního operačního programu IROP.
            
  


  
  
Od začátku července se mohou cestující pražské MHD svést na v pravidelném provozu trolejbusovou linkou č. 58 v úseku Palmovka – Letňany. Na lince bude nasazen parciální trolejbus Škoda 30 Tr SOR ve zhruba hodinovém intervalu. Zahájení pravidelného provozu navazalo na úspěšné zkoušky systému dynamického nabíjení, které probíhaly od října 2017 postupně se dvěma různými vozidly. Od roku 1972 tak má Praha znovu pravidelnou trolejbusovou linku.
1. července vyjíždí v Kladně čtyři nízkopodlažní kloubové CNG autobusy na městskou linku 603. Jsou součástí velké dodávky čtrnácti nových autobusů, které opět po roce obnoví vozový park ČSAD MHD Kladno ze skupiny Arriva. Celkem se jedná o čtyři kloubové a deset klasických nízkopodlažních autobusů. Všechny autobusy mají klimatizaci, wi-fi a jsou vybaveny pro nevidomé.
