Po představení nové ostravské tramvaje v areálu bývalých ústředních dílen Dopravního podniku Ostrava (dále jen DPO) v Martinově dne 7. října 2021 uplynuly již téměř dva měsíce. Během této doby tramvaj s ev. č 1751 najezdila v ostravské síti potřebnou porci 20 tisíc zkušebních km, kdy polovinu absolvovala bez zátěže a dalších 10 tisíc se zátěží plného obsazení. Po těchto zkouškách následuje další porce kilometrů zkušebního provozu, tentokrát už ovšem se zátěží živou.

Tramvaj Škoda 39T ForCity Smart ev. č. 1751 vyfotografována na konečné zastávce Martinov.





Po zařazení nových trolejbusů Škoda 30 Tr s karoserií SOR bylo v Mariánských Lázních jasné, že stávající trolejbusy Škoda 24 Tr s karoserií Citybus a Citelis čeká vyřazení. Ačkoliv to nějakou dobu vypadalo, že si místní dopravce Městská doprava Mariánské Lázně s.r.o. jeden z vozů, konkrétně vůz Škoda 24 Tr Citelis 1A ev. č. 54, ponechá jako historické vozidlo (o této skutečnosti jsme informovali .jpg)
Chladné noci Dopravní podnik města Brna nezaskočí. Mazací tramvaj a servisní trolejbus, které nanáší nemrznoucí směs na trolejové vedení, posílí další vůz. Zaměstnanci dopravního podniku pro tento účel sami upravili starší trolejbus Škoda 14 Tr R ev. č. 3249. Díky novému přírůstku se tak noční péče o trolejbusové trasy zkrátí na polovinu. Poprvé vyjede na konci tohoto týdne.
