Dne 1. září 2023 uzavřel DPO smlouvu se společností Transdev Slezsko a.s. o zajištění mimořádné přepravy osob. Smlouva vstoupila v platnost dne 5. září a bude platná do 27. září 2023. Celkový počet najetých vozových kilometrů dopravcem činí 19 648,45 km, včetně služebních jízd. Cena za jeden kilometr činí 49,50 Kč bez DPH.
Každý den společnost Transdev Slezsko nasazuje 10 řidičů pro zajištění trolejbusových kurzů v ostravské MHD. DPO pro tyto úkoly poskytlo dopravci Transdev Slezsko celkem 8 autobusů, z toho 5 provozních a 3 záložních.

DPO již služeb dopravní skupiny 3ČSAD již využil v minulosti a to na podzi roku 2021, kdy dopravce jezdil na ostravských trolejbusových linkách se svými vozy.




V pátek 1. září proběhla valná hromada akcionářů společnosti ČSAD Havířov a.s., na které bylo přijato rozhodnutí jediného akcionáře v působnosti valné hromady společností ČSAD Frýdek – Místek a.s. a ČSAD Karviná a.s., na jejichž základě byla s účinností od 1. září 2023 schválena fúze sloučením společností ČSAD Karviná a.s. a ČSAD Frýdek-Místek a.s. se společností ČSAD Havířov a.s. Zároveň valná hromada ČSAD Havířov a.s. rozhodla o změně názvu nástupnické společnosti z ČSAD Havířov a.s. na Transdev Slezsko a.s. O všech těchto změnách již byl provedený zápis v obchodním rejstříku.
Město Rožnov pod Radhoštěm se zapojilo do projektu digitalizované dopravy TUNNLL. Jedná se o formu sdílené hromadné dopravy. Uživatel si v aplikaci objedná dopravu autobusem, který jej následně doveze na místo zvolené klientem a po cestě reaguje na objednávky dalších uživatelů, které po cestě nabírá. Ostrá verze hromadné dopravy by mohla být spuštěna již v příštím roce.
Na základě kupní smlouvy ze dne 6. září 2023, firma DPMLJ a.s. zakoupila od Dopravního podniku města Brna, a.s. 2 vozidla typu Irisbus Crossway. U původního majitele nesly vozy evidenční čísla 7806 a 7807, přičemž DPmLJ je zařadil pod čísly 443 a 444, navazující na řadu naftových vozidel pořízených z jiných měst. Tato vozidla byla vyrobena v roce 2010 a obě byla celý svůj život deponována ve vozovně Medlánky u DPMB. Disponují dobře známou motorizací spojující motor Iveco Cursor 8 a převodovku Voith Diwa. K dnešnímu dni jsou obě vozidla již připravena pro výkon na MHD Liberec a disponují veškerým běžným vybavením, včetně odbavovacího zařízení a palubního počítače Apex. V blízké době je očekáván nákup dalších dvou těchto vozidel.