Píše se měsíc říjen roku 2002, kdy jste mohli zahlédnout poprvé v ostravských ulicích autobus typu Karosa B 952 ev. č. 6517. Autobus v interiéru připomínal již jezdící autobusy Karosa B 932/932 E. Ovšem při pohledu zvenčí jste mohli spatřit odlišnost v podobě rovného zadního čela. Dále také mohl cestující upoutat jiný zvuk motoru: starší typy autobusů Karosa B 932/932 E byly vybaveny motorem Liaz, nový typ autobusu Karosa B 952 byl vybaven motorem Iveco Cursor, splňující emisní normu Euro 3. Měsíc na to, tedy v listopadu 2002, byly dodány další autobusy tohoto typu, které obdržely ev. č. 6518 – 6528. Autobusy byly vybaveny klimatizační jednotkou pro řidiče Trav-l-Cool (tzv. ,,mokrý hadr“) a manuální pětistupňovou převodovkou Praga. Autobusy byly rozděleny mezi Garáže Hranečník, Poruba a Fifejdy. Po zrušení garáží Fifejdy se autobusy přesunuly do garáží Hranečník. Během měsíce října 2002 byl dodán také jediný meziměstský autobus Karosa C 954, který byl zakoupen pro obsluhu linky č. 33, která byla tehdy vedena na letiště v Mošnově. Obdržel ev. č. 6529.
Vůz Karosa B 952 ev. č. 6517, vyfotografovaný v garážích Hranečník po provedení střední opravy SO.




Nedostatek řidičů ve veřejné dopravě trápí dopravce po celé republice. Ve stejné situaci je i Arriva, rozhodla se proto pro pokračování náborové kampaně. Cílí hlavně na ty, které už jejich současná práce nebaví, chtějí ji změnit nebo si vydělat víc peněz. V kampanipro weby i sociální sítě Arrivavy užívá vlastní tváře, které k ní přišly a změnily svůj profesní život.


