1. Změna ceníku v tarifních zónách REGION
Jednotlivé jízdné REGION
Navýšení ceny jednotlivého elektronického jízdného placené ODISkou nebo mobilní aplikací ODISapka. Navýšení se dotkne pouze jedné z položek tvořící cenu jízdného:
Základní sazba z 9,- Kč na 10,- Kč u obyčejného (plného) jízdného a ze 4 Kč na 5 Kč u jízdného se slevou.
Tarifní kilometr zůstává beze změn, a to 1,50 Kč u obyčejného (plného) jízdného a 0,75 Kč u jízdného se slevou.
Při úhradě jízdného prostřednictvím bezkontaktní bankovní platební karty bude účtována identická cena jako při platbě ODISkou, tzn. cena elektronické jízdenky, avšak bez nároku na zvýhodněný přestup.




Dopravní podnik hl. m. Prahy (dále jen DPP) se chystá v nejbližších letech nakoupit až 100 městských nízkopodlažních elektrobusů typu Standard, tj. s délkou vozidla 12 metrů. Na jejich dodavatele v těchto dnech DPP vyhlásil veřejnou zakázku, jejíž celková předpokládaná hodnota činí 1,5 miliardy korun. Nabídky bude DPP vyhodnocovat podle pěti kritérií, jedním z nich je i termín dodání vozidel. Vítěz tendru by měl být znám do konce letošního roku, DPP s ním uzavře rámcovou smlouvu na pět let.
O provozování MHD v Havířově do roku 2033 máme jasno. Výhrou společnosti ČSAD Havířov a.s., patřící pod Transdev Česká republika, jsme se již zabývali v 
Něco málo z historie: Trolejbusy typu Škoda 21 Tr a 22 Tr (článkový vůz) byly prvními nízkopodlažními trolejbusy výrobce Škoda Ostrov. První prototyp trolejbusu Škoda 22 Tr vznikl v roce 1993, o rok později byl vyroben druhý prototyp. Oba prototypy zavítaly na testovací provoz také do Ostravy. Prototyp ,,krátkých“ trolejbusů Škoda 21 Tr byl vyroben až v roce 1995 spolu s autobusem Škoda 21 Ab.
Po zkušebním provozu elektrobusu Scania Citywide II LF 12M BEV (model značený také jako Scania M324) v Dopravním podniku města Ústí nad Labem a Krkonošská automobilová doprava Vrclabí nyní pomyslnou testovací štafetu přebral dopravce MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně s.r.o. (dále jen MDML)..jpg)