V pátek dne 12. září 2014 se Dopravní podnik hl. m. Prahy oficiálně rozloučil s autobusy typu Karosa B 731 - městským autobusem se třemi dveřmi a automatickou převodovkou, vyznačujícím se typickými hranatými čely. Posledních pět provozních vozů ev. č. 7226, 7227, 7232, 7251 a 7252 dojezdilo na lince č. 158, spojující stanice metra Českomoravská a Letňany. Autobusy tohoto typu z produkce podniku Karosa Vysoké Mýto začaly brázdit ulice hlavního města již od počátku své výroby, tedy od roku 1982, přičemž poslední nové vozy, z nichž pocházelo i těchto posledních pět mohykánů, byly do vozového parku pražských autobusů zařazeny v roce 1995. Celkem pražský dopravní podnik provozoval v průběhu těchto 14 let 987 vozů tohoto typu. Od roku 1996 se pak v ulicích začaly objevovat Karosy inovované řady 900.
Jeden z posledních pražských autobusů typu Karosa B 731 (ev. č. 7227), pauzující na konečné zastávce Českomoravská.




Nastal nový školní rok a s ním i drobné změny v linkovém vedení karlovarské MHD. Nejvýraznější změnou je zavedení nové linky č. 16 z důvodu zlepšení orientace u OC Varyáda, kdy vůz přijede jako linka č. 2 a spoje pokračující do Tašovic se přeznačí na linku č. 16. Časy odjezdů zůstávají v celé trase stejné.
Počet plnicích CNG stanic v poslední době velmi rychle narůstá. V minulých letech docházelo k nárůstu nových plnicích stanic CNG v řádu jednotek, nyní se staví po desítkách. Stanice CNG nyní vznikají už i na běžných čerpacích stanicích – pouze přidáním stojanu na CNG – a proto si toho nemusí každý všimnout. V současné době je motoristům u nás k dispozici už celkem 60 plnicích CNG stanic, v Evropě přes 4 tisíce. Brzy, většinou ještě letos, se otevře dalších nejméně 18 stanic, a to 3 stanice v Praze, 2 v Plzni, Břeclavi, Českém Krumlově, Gajeru u Litomyšle, Havířově, Hradci Králové, Jeseníku, Kosmonosech, Mostě, Olomouci, Příbrami, ve Slaném, Vyškově, Zábřehu aj. Do rozvoje investují i automobilky, řidiči si už dnes mohou vybrat z již více než 60 druhů sériově vyráběných vozů.