Společnost Bonett Gas Investment a.s. otevřela u dálnice D1 ve Velkém Meziříčí již 11. vlastní veřejnou plnící stanici CNG. Ta se nachází u čerpací stanice pohonných hmot partnera, firmy Horácké autodružstvo, autorizovaného prodejce vozů Škoda na adrese K novému nádraží 1345. Nová plnicí stanice má jeden výdejní stojan CNG vybavený oběma typy plnicích koncovek, díky tomu mohou plnit stlačený zemní plyn jak osobní a dodávkové vozy (koncovka NGV1), tak i autobusy a nákladní vozidla (koncovka NGV2). Stanice je otevřena nonstop, placení je možné provést pomocí platebního terminálu CNG či platební kartou nebo v hotovosti.
Slavnostní představení CNG stanice společnosti Bonett Gas Investment, a.s. ve Velkém Meziříčí.





Společnost Arriva Praha zahájila projekt modernizace vozového parku „Ekologické a bezbariérové autobusy pro Středočeský kraj“ s využitím finančních prostředků poskytnutých z Regionálního operačního programu Střední Čechy (ROP SČ), jehož záměrem je nákup osmi moderních nízkopodlažních autobusů. Výše poskytnuté dotace činí 12,8 milionu korun.
Český plynárenský svaz ve spolupráci s Incheba Expo Praha pořádá konferenci na téma „CNG – nejlepší řešení pro čistá města“. Konference o čisté a bezprašné městské dopravě se uskuteční dne 19. listopadu od 10 do 15 hodin jako doprovodný program středoevropského veletrhu Czechbus, který bude probíhat ve dnech 19. – 21. listopadu v Průmyslovém paláci v areálu Výstaviště Praha – Holešovice. Mezi významnými hosty z řad dopravních podniků vystoupí i Josep Sarrato Ariño z TMB Barcelona, kde mají zkušenosti s provozem 400 městských CNG autobusů.
Jednou z priorit Státní politiky životního prostředí ČR 2012-2020, která byla schválena vládou v roce 2013, je pokles množství rizikových látek z dopravy a nižší úroveň znečištění ovzduší. Vláda v dubnu 2014 projednala informaci o stavu přípravy strategie čerpání pro období 2014-2020 (Dohody o partnerství) a programů, které budou spolufinancovány z evropských fondů. Přestože v Dohodě o partnerství se deklaruje zlepšení kvality ovzduší skrze podporu alternativních zdrojů paliv jako je CNG, některá města na tyto fondy pro ekologické CNG autobusy „nedosáhnou“ a nemohou v příštím období počítat s žádnou podporou. Přitom zájem měst o tyto dotace na CNG autobusy je obrovský. V ČR jezdí dnes 518 CNG autobusů, ale je to jen 2,6 procenta ze všech, která v ČR jezdí. Během jednoho roku se tento počet v ČR však zvýší nejméně o 300 CNG autobusů.