Dne 14. března 2015 proběhla exkurze v Dopravní společnosti Zlín – Otrokovice s.r.o., kde se setkali zájemci o dopravu z České a Slovenské republiky. Zájemci si mohli prohlédnout kompletní zázemí společnosti včetně pracoviště dispečinku. Po dobu celé exkurze byl zajištěn odborný výklad. Tuto exkurzi organizovala „Soukromá skupina přátel dopravy“, jedná se o fanoušky dopravy, kteří se schází od roku 2013. Nejedná se o žádné sdružení nebo spolek, ale s podobnými organizacemi spolupracují.
Druhá část programu byla zajímavější, jednalo se o fotografickou jízdu s posledním zlínským trolejbusem Škoda 14 Tr ev. č. 170, který je veden jako historické provozní vozidlo, přes týden jezdí na dělených směnách. Fotojízda byla vedena v trase Vozovna Podvesná – Vršava – Antonínova – Příluky - Podhoří – Bartošova čtvrť – Jižní Svahy, Kocanda – Lesní čtvrť – Vozovna Podvesná.
Fotografická jízda s trolejbusem Škoda 14 Tr ev. č. 170 ve Zlíně.
Další fotografie z této akce.




Počátkem měsíce března jsme se opět vydali do továrny na autobusy SOR v Libchavách, tentokráte ovšem s jinou skupinou zájemců. Za dobu naší nepřítomnosti se toho příliš nezměnilo, zajímavé pro nás bylo vidět zejména posun ve výrobě některých vozidel, které jsme v lednu viděli jen jako skelet a nyní již byly v poslední fáze kompletace. Posun v montáži na autobusech SOR pro města Bratislava, Brno, Havířov, Karviná...atd. můžete nejlépe sami porovnat na následujících fotografiích. 
„Nová CNG stanice v Říčanech vznikla u jednoho z nejvýznamnějších dealerů značky Iveco v ČR. Potvrzuje se tím trend rozšiřující se nabídky služeb pro zákazníky žádající CNG dodávky a tahače, kdy poptávka po CNG jednoznačně roste. Jsme rádi, že po vybudování CNG stanice pro továrnu Iveco ve Vysokém Mýtě jsme mohli dodat i tuto stanici. Bonett bude provozovat na konci dubna už 15 vlastních CNG stanic, a stanici v Říčanech budeme našim zákazníkům doporučovat,” řekl Václav Holovčák, místopředseda představenstva Bonett Gas Investment.
Městský dopravní podnik Opava je nucen z důvodu snížení rozpočtu a nevyužívanosti večerních trolejbusových spojů z řad cestujících k optimalizaci dopravy. Ta se projeví tak, že po 18. hodině večerní budou trolejbusy jezdit v třicetiminutových intervalech, a ne dvacetiminutových, jako tomu bylo doposud. Úpravy v jízdních řádech se budou týkat pouze trolejbusových linek a to nejen v pracovní dny, ale i o víkendech. Změny jízdních řádů nastanou od 1. dubna 2015.