Na linkách MHD byl definitivně ukončen provoz plynových Karos B 731 i B 931. Níže přinášíme několik fotografií těchto vozidel na linkách MHD na Mostecku.
Fotografie č. 1: Vyřazený autobus Karosa B 731 ev. 186 odstavený v areálu DP Most.
Fotografie č. 2: Vyřazený autobus Karosa B 731 ev. č. 144 odstavený na litvínovském nádraží.
Fotografie č. 3: Vyřazený autobus Karosa B 931 ev. č. 75.
Fotografie č. 4: Vyřazený autobus Karosa B 931 ev č. 111. Vůz projíždí tř. Budovatelů.
Naopak do městského provozu byly přeřazeny vozy Irisbus Crossway LE 12 M LINE o délce 12 metrů, které doposud sloužily na meziměstských linkách základní dopravní obslužnosti v závazku pro Ústecký kraj. Rozdělení vozů je následující: autobusy ev. č. 164, 520, 521 a 522 putovaly do Litvínova, v Mostě zůstaly vozy ev. č. 163, 519 a 526.




Počátkem měsíce března jsme se opět vydali do továrny na autobusy SOR v Libchavách, tentokráte ovšem s jinou skupinou zájemců. Za dobu naší nepřítomnosti se toho příliš nezměnilo, zajímavé pro nás bylo vidět zejména posun ve výrobě některých vozidel, které jsme v lednu viděli jen jako skelet a nyní již byly v poslední fáze kompletace. Posun v montáži na autobusech SOR pro města Bratislava, Brno, Havířov, Karviná...atd. můžete nejlépe sami porovnat na následujících fotografiích. 
„Nová CNG stanice v Říčanech vznikla u jednoho z nejvýznamnějších dealerů značky Iveco v ČR. Potvrzuje se tím trend rozšiřující se nabídky služeb pro zákazníky žádající CNG dodávky a tahače, kdy poptávka po CNG jednoznačně roste. Jsme rádi, že po vybudování CNG stanice pro továrnu Iveco ve Vysokém Mýtě jsme mohli dodat i tuto stanici. Bonett bude provozovat na konci dubna už 15 vlastních CNG stanic, a stanici v Říčanech budeme našim zákazníkům doporučovat,” řekl Václav Holovčák, místopředseda představenstva Bonett Gas Investment.
Městský dopravní podnik Opava je nucen z důvodu snížení rozpočtu a nevyužívanosti večerních trolejbusových spojů z řad cestujících k optimalizaci dopravy. Ta se projeví tak, že po 18. hodině večerní budou trolejbusy jezdit v třicetiminutových intervalech, a ne dvacetiminutových, jako tomu bylo doposud. Úpravy v jízdních řádech se budou týkat pouze trolejbusových linek a to nejen v pracovní dny, ale i o víkendech. Změny jízdních řádů nastanou od 1. dubna 2015.