Po zařazení nových tramvají Stadler Tango NF2 v Ostravě bylo z provozu odstaveno větší množství starších tramvají, převážně různých modifikací vozů T3, ale také čtveřice vozů T6A5. Dopravní podnik Ostrava a.s. (dále jen DPO) se rozhodl vozy nejprve nabídnout k odprodeji. Z prvních etap odprodejů (více informaci naleznete zde) se podařilo úspěšně prodat například vozy T3G ev. č. 1029 (Valašské Meziříčí) a 1044 (Autoškola Olda), čtveřici vozů T3SUCS ev. č. 953, 955, 963 a 965, které zakoupil PříKrM – Přítel Krkonošského metra, či vůz T3R.E ev. č. 968, který putoval k soukromé osobě do Poděbrad.
V polovině května 2021 byla zveřejněna smlouva o dalším úspěšném prodeji tramvají - Slezská dopravní a strojní z Horních Životic se stala majitelem hned osmi vozů typu T3, z toho jednoho kusu typové varianty T3 SUCS (ev. č. 929), čtyř tramvají T3G (ev. č. 984, 1014, 1017 a 1031) a tří vozů T3R.P (ev. č. 964, 972 a 1021). DPO za ně vyinkasoval celkem 257 700 korun, nicméně u nového majitele se vozy příliš neohřály, neboť ještě na konci května byly zlikvidovány v kovošrotu v Polance nad Odrou.